Saturday, August 31, 2013

Sisseelamine

 Ma olen haige. Tavaline külmetushaigus, kuid see ei muuda fakti. Kohtusin perega esimest korda-haigena. Kohtusin kooli direktoriga esimest korda-haigena. Päris hea aglus, kuid mis seal ikka, loodetavasti kolmapäevaks läheb üle.
 Kolmapäeval nimelt alustan oma õpinguid uues koolis, Collège Saint-Gertrude de Nivelles.  Nüüdsest olen 5.b klassi õpilane ehk eelviimane klass. Mul on nädalas 4 ajalugu, 4 matemaatikat, 4 inglise keelt, 2 geograafiat, 2 kehalist, 2 religiooni ning 3 sciensit ehk 1 füüsika, 1 bioloogia ja 1 keemia ning eeldatavasti 6 prantsuse keelt (originaalselt 4 pr keelt ja 2 flaami keelt, kuid direktor üritab mind panna noorema klassi prantsuse keelde, et ma saaks rohkem keelt õppida).
 Õpikute eest pdin ise maksma, kokku läks 172,45€. Eesti on ikka hea koht hariduse omandamiseks. Kõige rohkem maksin inglise keele õppevahendite eest ning need on minu tasemest halvemad.. Ülejäänud õppeainete taseme kohta ei oska öelda, eks paistab, siis kui midagi aru hakkan saama.
 Kool on tore ja suur, mitu maja ning palju õpilasi. Direktor on tore ning õppealajuhataja ei oska inglise keelt.
 Minuga ühes koolis hakkab käima ka vahetusõpilane Hiinast, kuid ta on aasta nooremate klassis ning samuti Rotary vahetusprogrammiga tüdruk Brasiiliast.
Kehalise kasvatuse jaoks pidin ostma kooli logoga T-särgi, püksid on vaba valik.
Pildi pealt ei ole nii hästi näha, kuid see pluus on neoonoranž, kas pole tore?

 Samuti käisin eile linnavalitsuses vms seoses oma elamisloaga. Nüüd on mingi osa tehtud, kuid pean sinna veel tagasi minema. Sain hetkel mingi paberi ning samuti saan ajutise Belgia ID-kaardi välismaalasele.

 Eile õhtul käisime peretuttavate juures grillimas. Kodu oli väga kaunis ja suur, koos suure aiaga, kus oli ka reaalne maa sisse ehitatud bassein ja batuut. Lisaks emale (kes on pärit Slovakkiast) ja isale oli peres ka kaks tütart, peagi 6aastane ning 14aastane. Väga tore perekond oli, minu tõttu räägiti vahel ka inglise keelt.

 Samuti sain eile endale ka esimese sõbra. Nimelt tüdruk minu vastasmajast, ta on 17 ja käib minuga samas koolis lõpuklassis. Hakkan temaga koos koolis käima, seega on lootust, et ma ei eksi ära J


 Kuna ma olen haige ning eile päeval ei olnud mul midagi teha, siis klõpsisin telekat. Ja oh ime, mis ma leidsin! Leidsin „Full house“ ja „7 heaven“, väga tore oli neid üle pikka aja vaadata. Kahjuks ei mõistnud ma palju, sest siin viitsitakse vaeva näha ning kõikidele asjadele on peale loetud. Ja seda mitte ühe inimese poolt, vaid igal tegelaskujul on ikka oma hääl. 

 Võiksite ka esitada mulle küsimusi, mida tahaksite teada ning anda teada, mida tahaksite lugeda :)

Bisous!

No comments:

Post a Comment