Tuesday, December 31, 2013

365. lehekülg

 Nonii pole jälle siia pikka aega jõudnud ja vahepeal on nii palju juhtunud.
Ma mõtlesin, et kuna vlogi tagasiside oli positiivne, siis teeks ka seekord väikese vlogi. Aga et asi liiga pikaks ei läheks, siis kirjutan koolist ja eksamitest ning ülejäänud tegemistest saan rääkida.
Eksamiperiood oli 9-17.detsember, pea poolteist nädalat, mis oli ikka piisavalt väsitav.
Eksamiperioodil pidi kooli minema 8.20 ning kõige varem võis lõpetada kell 10, kui said eksami varem valmis pidid kella kümneni klassis ootama, imelik süsteem. Kokku oli eksami tegemiseks 4h, välja arvatud mõnel päeval, kui oli kaks eksamit. Sellisel juhul hakkas kella kümnest teine ning siis said ära minna, kui olid lõpetanud, kuid hiljemalt kell 12. Ehk siis mõlema tegemiseks oli aega 2h.
Minu esimeseks eksamiks oli matemaatika. See oli põhiline eksam, milleks ma õppisin, tulemus oli suhteliselt hea. Olgugi, et ma läbi kukkusin olin endaga rahul seitse punkti kahekümnest.
Teisipäeval tuli rinda pista inglise keelega. Selle eksami tegemise viis on neil siin ikka väga kummaline. Eksam  koosneb neljast osast: suuline, kuulamine, lugemine, kirjutamine. Olgu öeldud, et kõik tööülesanded olid antud prantsuse keeles. Suuline ja kirjutamine olid lihtne. Suulist tehti paaris, pidime rääkima antud teemast, üks oli intervjueerija nigng teine vastaja. Lisaks tuli meil mõlemal ette antud pilti kirjeldada. Kuulamine ja lugemine olid aga vähe kummalisemad. Nimelt lugesime/kuulasime inglise keeles ja seejärel tuli meil vastata küsimustele ja teha sisukokkuvõte prantsuse keeles. Pole ime, et nad midagi ei oska. Kokkuvõttes läks mul isegi päris hästi arvestades asjaolusid-17/20.
Kolmapäeval oli bioloogia. 4/20-jäin enda tulemusega rahule.
Neljapäeval tegin prantsuse keele eksamit. Õigemini, tegin endale määratud ülesannet, kuna päris eksam oleks olnud liiga keeruline. Ma pidin läbi lugema ühe raamatu ning seejärel sellest lühikokkuvõtte kirjutama. Töö oli päris mahukas, vähemalt minu arvates, sest ühe prantsuse keelse raamatu läbilugemine ja sellest kokkuvõtte kirjutamine 4h ei ole just lihtne. Aga sain hakkama, lõpetasin isegi varem. Tulemust kahjuks veel ei tea, tunnistusele seda ei märgitud, seega küsin õpetajalt kui vaheaeg läbi saab.
Ise olin aga enda üle uhke ning usun, et läks hästi.
Reedel oli füüsika. See läks imeliselt, kui teooriaküsimused välja arvata. Tulemuseks 14/20.
Esmaspäeval oli minu jaoks viimane eksamipäev. Sel päeval tegin hommikul prantsuse keele eksamit koos teise klassiga, sest mu enda klassil oli ajaloo eksam ning mul ei ole seda tundi. Teiseks eksamiks oli geograafia, mis läks superhästi. Eksam iseenesest ei olnud üldse mitte kerge, vähemalt minu jaoks, kuna infomaterjali oli palju ning see oli väga keeruline. Kuid kuidagi sain ma 19/20, mis oli klassi üks parimaid tulemusi.
Teisipäeval tegi mu klass teise võõrkeele eksamit, mida mul samuti pole, seega sel päeval ma kooli minema ei pidanud.
Kolmapäev oli samuti vaba, seda kõigile. Neljapäeval toimusid tunnid tavapärase tunniplaani järgi, kuid midagi ei õpitud. Pigem mängisime mänge, rääkisime eksamitest ning tulevast vaheajast. Reedel tuli kella kümneks kooli minna, et saada kätte oma tunnistus ning kell 10:45 võis koolist lahkuda, ehk taaskord lihtsalt passimine. Aga pole hullu, minu jaoks tähendas see seda, et sain klassiõdedega rääkida ning plaane teha.
 Sai nüüd päris pikalt koolist räägitud. Nagu enne öeldud sai, siis allolevast videost võite aga kuulata mu ülejäänud seiklusi.



Nüüd kui video on tehtud, meenus, et unustasin siiski mõned asjad. Nimelt käisime 7.detsembril perega Tournai jõululaadal ning hiljem restoranis. 20.-22, detsember tegime kogu perega aga ise jõululaata oma kodukülas, pakkusime hotdoge ja popkorni. Läks isegi oodatust paremini :)

Tuli nüüd väga pildivaene postitus, kunagi teen tasa :)
Seniks meeleolukat aastavahetust ning et uus aasta tuleks vähemalt sama hea!
Kallistan!

No comments:

Post a Comment