Friday, December 6, 2013

Joyeux fête de Saint Nicolas!

Nädalaga pole just palju juhtunud, eriti kuna enamiku nädalast veetsin kodus. Ei midagi hullu, väike külmetus ja väsimus, seega otsustasime, et on hea aeg puhkuseks. 
Täna oli viimane korralik koolipäev.
Järgmisest nädalast hakkavad eksamid, mis kestavad pea poolteist nädalat, seejärel on veel 2 koolipäeva, kuid niipalju kui kuulnud olen, ei loeta neid päevi reaalseteks koolipäevadeks, pigem võetakse asja vabamalt.
Minu eksaminädal hakkab matemaatikaga, teisipäeval inglise keel, kolmapäeval bioloogi ning seejärel on mul 2 tundi prantsuse keelt väiksemate klassidega, sest mu klassil on ajaloo eksam (mina aga ajaloo tundides ei käi, sest õpin sel ajal prantsuse keelt). Neljapäeval ootab mind prantsuse keele eksam, kus õpetaja lubas eraldi ülesanded teha ja reedel füüsika. Esmaspäeval teen hommikul prantsuse keele eksamit koos teise klassiga (võrdub 7 klassiga) ning seejärel panen oma teadmised proovile geograafias. Teisipäeval teeb mu klass flaami keele eksamit, seega minul on võimalus kodus puhata.
Jõulumeeleolu on siin juba, hoolimata lumepuudusest, täies hoos! Homme külastan jõuluturgu hostema kodulinnas ning 22.detsember saan kokku Elisega, kes on Eesti VÕP Prantsusmaal, ehk siis lähen Prantsusmaale.
Järgmiseks blogipostituseks on plaanis teha video, seega kui teil on küsimusi minu vahetusaasta kohta, siis siia: http://ask.fm/TrineTamm saab esitada kõikvõimalike küsimusi või ettepanekuid :)
Samuti võite vabalt jätta küsimuse kommentaaridesse.


No comments:

Post a Comment