Thursday, September 5, 2013

Kõik on uus septembrikuus

 Eile algas mul kool. Pole ammu vist nii hirmul olnud, kuid samas nii palju naeratanud. Klass on väga tore, meid on kokku 21. Klassijuhataja on samtui väga tore ja armas ning püüab inglise keelt rääkida, kuid see ei tule kahjuks väga välja.
 Kuid nüüd kõigest järgemööda.
 Üleeile, teisipäeval sain endale aastaks bussisõidu kaardi. Selleks, et kaarti teha, pead sa kohale minema bussifirmasse. Me sõitsime sinna ratastega, tee oli ca 7km. Rada mida mööda sõidame siin on megailus. Järgmine kord võtan fotoka ka kaasa :) Bussifirmas kulus ootamisele 45 min, kuid õnneks oli ilm ilus ja soe (enamus aja ootasime järjekorras, mis oli ustest väljas). Peale kaardi kättesaamist käisime kiirelt pagaripoes ja seejärel väntasime koju tagasi.
Minu ustav bussifirma- Tec it easy

Peale pikka ootamist ja kõrbemist olin õnnelik :)

 Õhtul pakkisin kõik oma 4 õpikut ära (tegelikult saan 4 veel) ning võtsin õhtut rahulikult, et valmistuda esimeseks koolipäevaks.
 Eile oli mul esimene koolipäev. Naabritüdruk Enora tuli mulle 'järgi' 8.30, et saaksime koos bussi peale minna. Bussipeatuses kohtusime Elliotiga, kes käib samuti kuuendas ning on väga tore.
 Koolis tutvustas Enora mind minu uutele lennukaaslastele ning edasi suhtlesin nendega. Nad on kõik väga toredad ning püüavad rääkida inglise keeles. Peale poolt tundi suhtlemist läksime võimlasse, kus toimus meie 'aktus'. Tegelikult nägi see välja selline: mõned õpilased oleks tulnud justkui otse rannast, mõned otse voodist. Peamiselt kanti teksasid/shortse ning T-särke. Peale minu oli veel 4 inimest kleidiga ja mõned seelikuga. Terve meie lend kutsuti võimlasse ning seal istusime maha. Lihtsalt maha. Seejärel pidas keegi naine kõne ning sellele järgnes nimede ettelugemine ning klassidesse minek. Mina olen 5.B.
 Klassi sisenesin viimasene ning otsisin vaba kohta. Õnneks leidsin klassi tagumises otsas ühe väga toreda tüdruku Manoni õksinda istumas, seega temast sai minu uus pinginaaber. Seejärel kontrollis meie klassijuhataja (mul pole õrna aimugi kuidas ta nime kirjutada) kohalolijaid ning nende andmeid. Ning sellele järgnes 2h loeng reeglitest. Samuti anti meile hunnik pabereid, millest osad pean homme allkirjastatult kooli viima. Siin on vanemad õppetööse vägagi kaasatud ning see vajab harjumist.
 Koolist koju tulin koos Elliotiga, sest Enora pidi kuhugi minema. Meil oli väga lõbus bussisõit. Ta rääkis aeglases prantsuse keeles ning ma vastasin aeglases inglise keeles. 
 Koju jõudes vaatasime üle mu paberid ja see võttis üsna kaua aega, kogu tõlkimine jms. Peale seda sõitsime taaskord ratastega poodi ning ostsime mõned vajalikud kooliasjad. Kahjuks mappi ei suutnud osta, sest mul ei olnud õrna aimugi millist või mitut mul vaja on, seega otsustasime minna tagasi homme/ülehomme.
PS!! Võlgnen Teile paar pilti ka, seega tuleb kas update või kiire pildipostitus ka lähipäevil. 

 See oli nüüd kiire ülevaade minu esimesele koolipäevale, loodan, et järgmised päevad ei tule nii igavad ning ma mõistan iga päevaga üha rohkem.

Bisous!

PS! Eile õhtul läks mul internett ära, seega postitasin selle alles täna :)

Martin Ecuadorist, Luks Kolumbiast, Monise Brasiiliast, Aimee Mehhikost ja mina Eestist
Võlgen selle teile ajast, mil brüsselis olin

No comments:

Post a Comment