Monday, September 16, 2013

Nädalavahetus ning uued seiklused

Laupäeval käisin kiiruga turul. See oli päris huvitav kogemus, seal leidus kõike. Riideid, puu-ja juurvilju, kommi, juustu, liha ning mänguasju, köögitarvikuid ja kodutehnikat, aksessuaare ning kõike muud.
 Turul käisime seetõttu, et perel on päris mitu õunapuud ning seoses sellega on vaja õunad ka kuskile panna. Seega me käisime seal, et võtta puuviljamüüjatelt üle jäänud kaste.


Väike osa turust.
Turg asus Nivelles'i keskväljakul
Üks mitmetest lihalettidest


Üks paljudest puu-ja juurvilja lettidest
See meentuas juba veidi Eesti turgu,
kuid kaubad ja hinnad on piisavalt erinevad

Isiklik lemmik-kommilett
Meigilett
Köögitarvikud
Meie 'saak'

 Pühapäeva veetsin tehes mitte midagi.
 Täna aga käisin Liege's. Seoses erimeelsustega vahetan pere ning seetõttu käisin täna YFU kontoris Liege's. Homme hommikul lähen viimast korda siinsesse kooli ning homse õhtu veedan juba uues kodus. Uueks pereks saab mu nö originaalpere ehk siis pere Quiévrainis.
 Seoses Liege's käiguga tuli mul esimest korda Belgias ka rongiga sõita. Nii vaikne oli! Kuid ega üks vahetusõpilane ei saa sõita rongis nii nagu kohalikud. Tegin mõned pildid rongiaknast ning rongist ja kogemata ei maksnud oma pileti eest. Aga see oli päriselt kogemata. Ma lihtsalt ei teadnud, kus ja kuidas ma seda tegema oleksin pidanud. Järgmine kord tean :)
Et te mind ikka ei unustaks,
tuleb endast ka pilte lisada

Rongiajad vanamoodi
(tegelikult eksisteerivad elektroonilised tablood ka)

Arvestades rongi kiirust on udusus andestatav, ma loodan




Minu ustav, mugav ja vaikne transpordivahend

Seda postitust motiveeris mind kirjutama Liis, võite tänada teda.
Kõikidele rebastele aga soovin jõudu ja jaksu! Järgmine aasta saate minu üle naerda :)
Bisous!


No comments:

Post a Comment