Wednesday, September 25, 2013

Eyjafjallajökull



 Imeline film!
 Nimelt esmaspäeva õhtul käisin Brüsselis kinos koos hostvanemate ning Mérydisiga. Tegu oli filmiga "Eyjafjallajökull". Sõitsime justnimelt Brüsselisse seetõttu, et hostisa mängis selles filmis kaasa ning tegu oli mitte just esilinastusega, kuid millegi sarnasega. Saal oli rahvast täis ning näitlejad isiklikult tulid kohale. 

Vasakult: Alexandre Coffre (lavastaja),  Bérangère Mc Neese,
Dany Boon,  
Valérie Bonneton ning reporter

 Loomulikult jäid nad hiljaks nagu loomeinimestele kohane, kuid pole hullu, tänu sellele saime nendega fuajees pilti teha. 

Valérie Bonneton, hostema, Mérydis ja mina

See pidavat väga suur ja uhke asi olema,
 et Dany Booniga pilti saime teha
Peale näitlejate kõne, vastamist küsimustele ning nalja tegemist hakkas film. Ma kartsin, et tulen koju ning olen sunnitud kirjutama blogisse, et käisin kinos, kuid mul pole õrna aimugi, millest film rääkis. Minu üllatuseks, see nii aga polnud. Sain enamusest filmist aru ning naersin nii mõneski kohas kaasa! Olin uhke enda üle :)
 Film oli tõesti suurepärane ning näitlejameisterlikkus oli kõrgel tasemel. Olen väga rahul oma esimese prantsuse filmiga!
 Samuti nägin ära selle kuulsa Atomiumi, 
järgmine kord lähen sisse kaa
Pildil: mina, hostema, Mérydis

 Koolist väga midagi kirjutada ei ole. Siin koolis on süsteemid ja asjade toimimine veidi teisiti, kuid seda seletan mõni teine kord. Üldiselt on kool väsitav, kuid samas õppin iga päevaga üha enam. Mulle on nüüdsest pühendatud eraldi 6h prantsuse keelt nädalas teiste tundide arvelt, seega saan päris korraliku toe ka alla.
 Täna kohtusin ka oma driektrissi pojaga, kes õpib hetkel ülkoolis õpetajaks ning ta hakkab mind samuti õpetama. Ta tundus väga tore ning ta inglise keel oli kõvasti parem kui teistel. Olen väga rahul, loodetavasti hakkab nüüd keel tulema ka. 

 Kallis Kirke, siin on pilt pühendusega sulle.
Mu panoraampildi oskused on ületamatud, ma tean.
Paremal on ka veel üks laud ning telekas, mis pildile lihtsalt ei mahtunud.
 Kallid-musid-paid teile sinna Eestisse!

 Ning kallis koor, loodetavasti saab teil lõbus olema. Olen kurb, et ei saa füüsiliselt teiega seda reisi nautida, kuid mõtetes olen alati teiega. Kallid olete!

Ei saa mitte vaiki olla, lauluviisi lõpeta...

2 comments: