Thursday, September 19, 2013

Premier mois

Jah, just, esimene kuu Belgias on nüüd möödas.
Selle aja jooksul olen rännanud juba päris palju ringi, näinud erinevaid linnu ning atraktsioone.
Olen arendanud oma prantsuse keelt (küll mitte nii palju kui tahaksin), saan juba päris paljust aru, samas väga palju on veel mõistmatut.
Olen nüüdseks end sisse seadnud jälle uuel aadressil, nagu eelmises postituses mainitud.
Rue de Montroeul 80 7380 Quiévrain Belgium
Kõik pakid kommidega on teretulnud.

Tegelikult ei ole väga tuju siia postitada.
Uus kool ei ole just väga suurepärane, kuid ehk on asi muutumas, ma loodan nii.
Perega hakkan ära harjuma, nad on toredad inimesed ning teavad juba, mida teha.
Pühapäeval on mu sünnipäev, jeey me.

Ma olen kogu aeg väga väsinud ning naeratust ette manada on juba natuke raske.
Kuid kõik läheb üle, kultuurišokk on lihtsalt kohale jõudmas.
Ärge muretsega minu pärast, saatke lihtsalt oma positiivsed soovid minu poole, see on parim.
Ise katsun ka positiivne siiski olla :)

Kaire, sa saad hakkama, ma usun sinusse ning tean, mida sa tunned, kallis oled! Saadan õhumusid vastu :)
Renate, palju õnne ning loodetvasti kõik läheb samamoodi edasi.
Nele, hea on sinuga rääkida ning küll sa inglise keele ka selgeks saad.
Emme-issi-Tesse, armastan teid ülekõige. Nii lihtne see ongi!
Kõik ülejäänud, peamiselt rebastest sõbrad, jõudu ja jaksu teile ning aitäh, et olete olemas olnud


Bisous

PS! Kirke, see pilt minu uuest toast tuleb järgmise postitusega, ma lihtsalt ei suutnud end voodist püsti ajada

2 comments:

  1. Trine-nunnu! Ükskord tuleb päike ikka välja..Ole tubli! Kalli-musi-pai :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Issand kui armas, musid-kallid-paid sinna ka, edu keemias ja kõiges muus :)

      Delete